I hate this part



När jag gick mot bussen i eftermiddags tänkte jag att lite radio skulle kunna vara på sin plats. Det var cirkus Kiev på p3, de hann med en sketch och sedan var det musik. Låten som gick igång fick mig genast att rysa, men inte av välbehag direkt. Det var en sådan låt man dör lite av någonstans när man hör den. Någon del av själen dör och kommer aldrig att kunna ersättas.

Jag märkte att jag frös och skakade, det hade jag inte gjort nyss. Sekunden senare svettades jag. Jag satte mig ner på huk till synes förlamad. När låten sedan tagit slut började mina sinnen sakta komma tillbaka. Jag stängde av radion.

Jag hoppas att jag aldrig mer behöver höra I hate this part med Pussycat dolls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0