älskar fan att åka, men jag hatar ett farväl

"Jag ska jobba kvar som timanställd hos pappa och på willys tills någon kastar ett jobb på mig."
Idag började jag på det jobbet.

Tänkte ta bilen och åka in till Norrköping, hämta upp Pontus och ett par snippor i Smedby, åka vidare till Hugo, se Markus Krunegård och sen ta bilden hem igen. Men klart att mor min får panik på alla rubriker om snöoväder och blixthalka så att jag inte fick låna bilen. Sugit va

Pappa ville bjuda på päronkonjak för att det skulle kännas lite bättre, men jag avböjde. Jag gick istället in på mitt rum, satte mig i långkalsonger och drack en folköl istället. Det var gott.

Pontus kommer med bussen, då blir det mer folköl och sen High Chaparall.

I morgon jobbar jag till tolv men får betalt för hela dagen hehe. Sjuk fest det ska bli sen på kvällen dååå!


Kommentarer
Postat av: anna

hej! och tack för kaffet ! :)

2008-11-03 @ 18:35:46
URL: http://aschultz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0