Förra lördagen..

..vaknade jag bredvid Pontus under en sovsäck. Jättebakfull var jag. Jag steg upp och duschade av håret och gick mot bussen för att träffa Kalle. Det kom ingen buss, så jag gick från Ljura. Mötte Kalle vid Söder Tull. Vi köpte cheeseburgare och Pucko. Sedan tåg till Linköping och skivmässa.

Köpte Whitechapel sessions med Babyshambles och Deloused in the comatorium med Mars Volta. Den skivan hade jag letat efter länge. JÄVLIGT bra är den. Kalle hittade den, men valde bort den för en annan skiva. Han trodde att Mars Volta skulle ha vanliga svarta vinyler, men icke. Hehe.

På kvällen blev det vinyl och öl hos Kalles pappa. Sedan fortsatta vi med mer öl, men inga vinyler, hos Kalles mamma. Gick mot bussen. Men det gick ingen buss. Vi ställde oss och vinkade till bilar och lyckades lifta in till Hugo. Förfest i baksätet till Ceasars.

Bra killar men dålig fest på Hugo. Hem med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0